Solstikk?

 

Kan kanskje se sånn ut! Men dette var før sola fikk skikkelig GREP om byen her også faktisk. Jeg var bare litt flirete helt for meg selv, pga nedtellingen på selfien. Det er liksom 100. gang jeg glemmer å skru av den, så da står man der og glor: “3-2-1- KNIPS!”

Neida… det var sånn “passe varmt” i 11-tida. Sånn at man klarer å puste utadørs. Men når byen liksom blir varmet opp, så er det sånn tett oppunder 30 grader hele tida føles det som. Planen var å gå seg en tur etter en liten shopping. Men da jeg hadde vært på kafé og kjøpt en trenings-topp til, så orket jeg i alle fall ikke å “trene” meg nedover løkka… FOR varmt! Pustevansker 😛

 

Har kommet meg innadørs…Her er et hakk bedre. For vente med treninga til i morgen tidlig når lufta er for sånne pingler som meg..

 

 

Har du hatt en bra lørdag så langt?

 

 

6 kommentarer
    1. Oslo har nok vært god og varm nå de siste dagene, og jeg er glad for at jeg bort oppe på toppen ovenfor gryta nå. Jeg har hatt en ganske varm dag, men mest på innsiden ettersom jeg har klart å bli forkjølet 😉

    2. Ja, nå er det aaaltfor varmt! 🥵 Jeg har aldri vært noe glad i varmen, og gleder meg til høsten! 🍁🍂 Heldigvis er det meldt regn til uka! 😅 Vi var på turorientering idag, men orket ikke mer enn fire poster pga. det varme været…. Sol og asfalt er enda verre, så i Oslo er det nok “kokvarmt” nå.🥺

    3. Tåler varme så dårlig, så her er det en sløv lørdag 😂. Gjemmer meg i skyggen, og sørger for å få unna klesvask mens det er god tørk. Elsker å krype til sengs med nyvasket og utetørket sengetøy 😁.

    4. Høres lurt ut!🤗
      Selv om det er deilig med sol, kan det bli i varmeste laget for trening.☀️
      Her har sola såvidt vært fremme i dag, men nå øser det ned igjen.💦
      Nyt kvelden!🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg