Som en hamster i løpehjulet…

 

Heisan!

Her går livet sin vante gang..
Litt som en hamster i et løpehjul. Samme hver dag…eller hver runde liksom…
Ikke det at det jeg gjør er kjedelig. Egentlig litt variert også som du kanskje vet. Det er bare innafor de samme veggene ….dag ut og dag inn.. 

Etter jobb stakk jeg en ørliten tur på butikken. Dagens høydepunkt! Ikke stort annet å ta seg rundt her 😀

Men…til helga tar jeg en miniferie hos søsters. Bare oss to. Gleder meg som en unge. Tenk at å tilbringe tid med søters et kvarter utafor Oslo skulle føles som å reise på jordomseiling omtrent!

Man skal være sammen med så få som mulig i påsken. Og jada…det skal jeg! Jeg kan love deg at det ikke er mange JEG ser om dagen. Har ikke gjort på månedsvis. 

 

Deilig vårvarme her om dagen. Kan snart gå uten anorakken ute. Fantastisk følelse. Jeg tenkte på det da jeg for ut døra i dag. Jammen meg har vi ikke klart å komme oss gjennom denne vinteren også, det trodde jeg NESTEN ikke skulle gå da vi startet. Men det gikk…og for min del har det gått RIMELIG greit også etter hvert.

Nå er det snart over…mørket. Og vi har en fin vår framfor oss, som du ser er jeg på startstreken 😀

 

Har du hatt en bra dag? 

 

 

#tanker 

7 kommentarer
    1. Så herlig og optimistisk. Ja, det er vår og vinteren er nesten over for denne gang. Håper du får fine dager med din søster. Vi trenger å se noen av og til, selv om vi ikke skal de mange. Klem til deg 🙂

    2. Ja jeg tenker det skal bli en velfortjent avveksling for dere begge i helga 🙂 Føler med dere der i sør… Nå er jo vi revet med i dragsuget av nedstengninga av Bodø,,, så får en ørliten følelse av den situasjonen dere er og har vært i. Men det går helt greit for oss to.. vi holder oss tilnærmet isolert uansett.. og har gjort det hele tida 🙂 Lykke til <3

    3. jeg har hatt en veldig fin dag :=) regna har det gjort ,men jeg var ute i naturen ,gammelskog i 2 timer og det var godt det :=)kos deg hos din søster ,vi reiser til ene sønnen vår neste uke ,bare oss to :=) gleder meg til å treffe lillegutt som nermer seg 2 mnd nå

    4. Det er nok veldig lurt å komme seg litt ut om dagen.. Jeg må nemlig ta meg skikkelig sammen, for jeg er rett og slett en hårsbredd fra å bli fullstendig amøbe.. 😛

    5. Deilig å være på startstreken! Ja, nå går det der løpehjulet mitt fortere og fortere rundt kjennes det ut som….. jeg prøver å bremse, men…..! Kos å være med søs – nyt det masse! Deilig at våren kommer og det blir lysere og varmere! Godeste klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg