Som en tørrfisk på land…

 

Jada…jeg vet at tørrfisk ikke er et eget fiskeslag..Og at det derfor ikke er noen tragedie for DEM å havne på land liksom…Jeg har da bodd nordpå i 3 år i min ungdom. Og vet at fisken henges på fiske-hjell for å BLI tørrfisk..

 

Men altså…Her hang jeg da… Som en tørrfisk på land… For nede ved Vippetangen har de laget en fiskehjell, og der hang det i dag bare skjorter…Masse skjorter..Tøft. Jeg måtte jo så klart også henge der…

 

 

Jeg og Svingom-Kari, eller Karidansen om du vil, gikk langs kaia bort til Aker Brygge. Det er ikke mange meterne vi går før vi må på kafe, må tisse, må spise Chiapudding…

 

 

 

Og imellom fiskehjell og cafebesøk er det fotoshoot så klart…

 

 

Ser vel ikke ALLTID ut som en tenåring på bildene, men dette synes jeg var litt kult uansett, så det fikk være med. Karidansen får fram en del fine uttrykk hos meg 😉

 

Nok en morsom dag med Karidansen 🙂

 

#fotoshoot #fiskehjell #cafebesøk #

27 kommentarer

Siste innlegg