Sommerdansen

 

Hvis du ikke vet det, så har jeg danset meg gjennom alle årstidene her på bloggen. Vår, høst, vinter…Men det slo meg at jeg egentlig aldri har tatt “sommerdansen”! Og det er jo veldig rart, siden det er da man ofte kan bli litt lett på foten. I det minste litt lett i hodet 😉

I morges bestemte jeg meg for at det MÅTTE bli i dag. Så jeg bestemte meg for å ta kjole. Man kan nemlig ikke danse denne “årstids-dansen” uten en kjole som svinger seg litt!! Og i tillegg var det litt overskyet i starten i dag, så valget falt på den med SOL på! Godt man har med en tålmodig fotograf også, for det blir tatt MANGE bilder, for å få noen hvor ikke ansiktet er helt forvridd, og ikke “grevinne-henget” går HELT amok!! 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tusen takk til snill fotograf og verdens beste kollega <3

 

 

 

#dans #sommerdans #sommer

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg