Sommerfugl-treff…

Jeg har flust av dem. Sommerfuglene… Et helt lite treff!
Ikke fordi livet og dagene er nervepirrende.. Neida…dette er sånne sommerfugler som bare flakser, flagrer, og surrer sorgløst omkring. Det er gledes-sommerfugler

 

 

I morgen stikker jeg av gårde på første lille tur. 3 netter på Solbergstøa Camping. 
Synes du ikke det høres eksotisk ut? Det synes jeg!
Trenger ikke dra på andre siden av verden for å kose seg. Det viktigste for meg er bare å se noe nytt, utforske nye områder. Og for å si det rett ut: jeg har ikke vært mye på Hurum liksom! Klart det er mye nytt og uutforsket der 😉

Så da er det opp tidlig, dusje, pakke og sette snuten mot søsters. Og så ut på eventyr.

 

 

Hva er dine ferieplaner? 
Hjemme? Nabokommunen? Camping?

 

 

#ferie

7 kommentarer
    1. Wow så stilig bilde <3 Det blir småturer på oss i ferien også.. Solbergstøa camping blir sikkert helt topp..kos deg masse.. Klem <3

    2. Så fint sommerfuglbilde av deg 🙂 Så kos med camping og å se masse nye ting <3 Vi er i nord og her er det ikke sommer, men den kommer til helga tror jeg. God tur søs <3 Godklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg