Søndag med sunn smak

 

Nei…Her blir det IKKE et nytt S-dikt… Lurte deg 😉

Men sunn.. javisst! Fulgte opp NOEN av planene mine i går. (Les HER
Sunn fram til klokka 18. Knekkebrød, kaldgrøt, vitaminer og vann… Og så klokka 18 “banker det på døra” og inn kommer “hun andre”, og DRAR kokosboller og sjokolade ut av kjøleskapet… Dytter de ned i halsen på meg, og ber meg ikke “si noe”… Så SÅ LENGE holdt det..

Jeg var ikke så veldig mer miljøvennlig enn jeg pleier, men jeg har planer om å gi bort et klesplagg i dag. DET er vel kildesortering, er det ikke? 

Vet ikke om den rusleturen i nabokvartalet kan regnes som trening, men fikk i alle fall noen bilder av det… 😉 

 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg fortsette min sunne livsstil noen timer. Jeg skal til Karidansen å spise chia-pudding. Nam! 

 

Håper du lager deg en fin søndag <3

 

 

#søndag #sunnhet #mat #trening #miljø

10 kommentarer
    1. Alt av turer er bra, og synes det var godt gjort å spise sunt helt fram til kl 18. 😀 Ellers er du slankere enn de fleste, så ingen fare. 🙂 Ha en fortsatt fin søndag, – håper det er like fint vær hos deg som hos meg! 🙂

      1. Det var fint her i dag også, men vi holdt oss inne, Kari og jeg 🙂 Ja, vært sunn i dag også, fram til nå… Og nå blir det middag 🙂 Klem

    2. Du er jo bare til å bli glad av med dine fargerike klesplagg! Strikker du kjolene selv?
      Ha en glad dag med chiapudding (som jeg aldri har smakt, men som _høres_ sabla godt ut😊)!

      1. Nei, den kjolen er kjøpt. Ikke sånn vanlig strikk, men maskinstrikk. Ikke mye ull i. Desigual-kjole 🙂 Jeg var på besøk hos Kari og fikk chiapudding. Kari er en venn som startet som blogg-bekjentskap. Veldig koselig 🙂 Chiapudding ER godt 🙂

    3. Herlig… god tur til Karidansen og hils så masse 😀 Ha en flott og energirik søndag 😀 Fikk ikke ha så mye fokus på blogg hittil i helga.. Bodøtur med nogo attåt 😀

      1. Jeg har skikkelig hatt bloggehelg, måtte i gang igjen litt nå. Daft på mange av kjentfolka 😀 Ha en fin kveld Jan, og takk for bildene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg