Søndags-sysler

 

En helt blank dag ligger foran meg..

 

 

Spørsmålet er: Skal jeg fylle den? Stappe inn en haug med aktiviteter? Slik at dagen blir stappfull og får lyst til å “sprekke”?
Eller skal jeg la den sveve av gårde, litt  lik en halvslarken ballong som ligger småskrukkete ved bakken?

 

 

 

LITT planer må man ha…eller JEG må det! Viktig for hodet mitt å få litt påfyll av noe slag.. 
Påfyllet i dag er i utgangspunktet akkurat det motsatte: Litt tappende… Jepp…jeg skal på trening. .. Men sånn etter å ha bli tappet litt, så regner jeg med at “fyllet” kommer.. Man FÅR jo energi av å trene også, selv om det er pyton slitsomt og tappende en liten stund…

Ellers er det ikke mye som venter denne dagen. Litt deilig. Jeg trenger å sløve litt i helgene…fordi hverdagene er alt annet enn sløvende..

 

Har du noen planer for dagen?

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg er mest glad i søndager med planer, men idag hadde jeg ingen andre planer enn å komme meg hjem med bobilen! Så blei det en gåtur i Sandefjord med prinsessa, og så satt jeg og strikka etterpå…! En stille og god dag <3

    2. Jeg liker at søndagene er uten planer. Enda viktigere var det når dagene ellers var full av planer. Da kan jeg fylle de med akkurat det jeg føler for der og da. Sjelden jeg bare sløver på sofaen en hel søndag. De gangene jeg gjør det er det antakelig det jeg trenger da.
      Lag deg en fin søndag,

    3. Jeg tror du får en fin dag i hovedstaden. God trening! 🤗
      Her blir det skrivearbeid i dag, og senere stikker ei hyggelig venninne innom. Gledings! 😀

    4. God morgen – her blir ut på en tur i naturen…
      Senere så tenker jeg at det blir en tur på besøk til mamma…
      Men først masse kaffe og slappe av her inne…morgenstund er gull for meg!
      Kos deg på trening – du er flink!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg