Søsters og jeg

 

Jeg har en av bestevenninnene mine i min søster også jeg. Vi har jo vokst opp sammen. 5 år forskjell på oss. Og vi kjenner jo ALT som er å kjenne om hverandre.

Oppveksten med søsters var morsom og koselig. Og det er den fortsatt, for å si det sånn. Hvor mange kan si at de har søsteren sin som en av sine beste venner? Under her finner du perioder fra oppveksten min, med søsters ved min side 🙂

 

 

Vi likte å kle oss ut, og ofte kledde vi oss ut som mamma og pappa.. (se bildet av mamma lenger ned..)

 

 

 

Julen ble jo feiret på vanlig vis, og masse bilder ble tatt. En periode ble alle bilder røde etter en stund. Det var på 70-tallet, uten at jeg tror det har noe med saken å gjøre. Her er jeg ca 8 år, og søsters 13.

 

 

Når jeg var 14 som her, var jeg og mamma og besøkte søsters i Brighton, der søsters var au pair.

 

 

 

Håfarger har skiftet gjennom tidene, både på søsters og meg…

 

 

Ca 19-20 år her, etter livet på folkehøyskolen..

 

 

 

 

 

 

 

 

Kort hår har jeg også hatt et par ganger. Sist her når jeg var tidligst i 30-årene..

 

 

 

 

 

Jeg håper jeg får mange mange år til med verdens beste søster og venn <3

 

 

 

 

#søster #vennskap #oppvekst #livet

 

17 kommentarer

Siste innlegg