“Søvnen er dødens bror”

 

“Søvnen er dødens bror.” (Sitat: Homer)

Det er en fantastisk sammenlikning, at det å sove er som en mini-variant av å “dø” bittelitt. Akkurat nå har jeg litt problemer med den “broren”. Han er slett ikke interessert i besøke meg i alle fall. Vet ikke hva jeg har gjort “han”….. for å si det sånn. Men jeg begynner å “likne” litt på døden selv etter flere elendige netter…

 

 

Våkner midt på natta hver natt, etter en 4 timers søvn… Og så er jeg FERDIG med sovinga. Funker dårlig når jeg skal på jobb dagen etter. Hjernen blir som bomull liksom. Og sånn har jeg holdt på en ukes tid…

 

Men gjett hvem som står og banker KNALLHARDT på døren NÅ da?? Jo, det er den berømte “broren”.. Prøver å presse seg inn døren her, for å ta “livet av meg” før klokka 20….

 

 

 

Nå tror du kanskje jeg synes dette er litt STAS, siden jeg snakker så høyt om det her på bloggen? Visstnok er det noen som tror søvnløse folk LIKER det litt …i alle fall fant jeg et sitat om dette også 😉

 

“Folk som har fått for lite søvn om natten, virker alltid så forunderlig stolte over det.” (Sitat: Ukjent)

 

VEL…jeg er IKKE stolt!! Bare SNABLA trøtt!! Og “dør” gjerne litt…men ikke før i 23-tida, for da krysser jeg fingrene for at I NATT….da er det tid for mer enn 4 timer søvn!!

 

 

 

#søvn #sitater #ordtak

4 kommentarer
      1. Jeg slokner fint skjønner du, den delen er ikke vanskelig…Men det er når jeg våkner midt på natta at jeg ikke får sovnet igjen.. DA trenger jeg litt hjelp ja 😀

    1. Nei, tror absolutt ikke du er stolt av det…. det er jo en mare…. har holdt på sånn et par uker nå….. det er ikke greit….. klemmer og hååååper på en god natts søvn for oss begge to! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg