I dag har jeg vært sprek som en fole! Faktisk ETTER jobb! Slå den!
Travet av gårde etter jobben var ferdig. Snuten hjemover. Sekk på ryggen. Strålende sol. 4,5 km.
Hoppet på en trikk ved Vigelandsparken. Da var travingen slutt, manen svett og hovene ømme etter all asfalt-travingen.
Men det var godt også! Ferdig trent!
Hjemme ventet kjøttdeig og spaghetti. Nam!
Kommer med en liten oppdatering senere, på alle som deltar i min lille skriveutfordring
6 kommentarer



Vedlig bra å gå tur rett sånn etter jobben. Viktig. Og verre å komme seg ut etter middagen er spist.
Ja, jeg kommer meg i alle fall ikke ut etter jeg har kommet meg hjem 😀
veldig bra jobba ,jeg har sittet på baken i dag ,besøkt svigermor på heimen og der springer vi lite hi hi
Ja, følte meg flink i dag 😀 Etter jobb orker jeg sjelden noe. Men fint vær og lengre dager hjelper litt 🙂
Bra jobba!
Ja, veldig fornøyd med innsatsen i dag 🙂