Sprek som en fole

I dag har jeg vært sprek som en fole! Faktisk ETTER jobb! Slå den!
Travet av gårde etter jobben var ferdig. Snuten hjemover. Sekk på ryggen. Strålende sol. 4,5 km. 
Hoppet på en trikk ved Vigelandsparken. Da var travingen slutt, manen svett og hovene ømme etter all asfalt-travingen.

 

Men det var godt også! Ferdig trent!
Hjemme ventet kjøttdeig og spaghetti. Nam!

 

Kommer med en liten oppdatering senere, på alle som deltar i min lille skriveutfordring

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg