“Spreka!!”

Ja, det var kommentaren jeg fikk!!
Det var en flokk ungdommer som sto der med gapende munner, og vidåpne øyne i det denne spreke jenta  svinset forbi og nedover Akerselva i dag. De så rimelig imponerte ut!!

 

Ha-ha!! Bare tuller!!

 

 

Neida…Ingen imponerte ungdommer å spore noe som helst sted.. 
Kun meg, frostrøyken, isen, snøen, og den herlige sola!!
Jeg FØLTE meg likevel rimelig sprek.. Hadde klart å dra “droget” ned trappa, og med trikken opp til Teknisk Museum.. Sekken pakket, nistepakke, juice og sitteunderlag. 5, 5 km skal man ikke kimse av, når man har vært sofagris i månedsvis.

Det var skikkelig deilig å få rørt litt på seg. Og mye fint å se på underveis.

 

 

 

Og på Torshov skulle jeg treffe Karidansen for en liten skravlestund. 

 

 

Hun hadde til og med med seg ENDA mer julegave til meg!! Kjempefin strømpebukse! 

 

 

 

Jeg kjenner liksom GNISTEN er på vei tilbake, den indre flammen som driver meg i hverdagen. Den er i gang igjen. Og godt er det <3

 

#gnist #tur

11 kommentarer
    1. Så bra at du har funnet igjen gnisten! 💪 🌟 Herlig å komme seg ut og langs Akerselva er det jo så fint! 🥰✨❤️

    2. herlig å føle seg mer opplagt og kommer seg ut og så koselig å få skravlestund med Kari :=) er litt trått her ennå ,men det blir vel bedre når dagene blir lysere,fortsatt er vi uten sol i bygda til midt uti februar

          1. Jeg tuller ikke en gang, jeg er SKIKKELIG dårlig form nå. Jeg har null muskler, jeg mener INGEN. Og kondisen er elendig. Jeg jogget en periode når jeg var 42. Det er 13 år siden… Nå går jeg kun litt tur, og knapt blitt noe av det i siste månedene… Fint jeg SER litt sprek ut da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg