Spurter du mot målstreken?

Vi snakker om siste innspurt. 
Siste innspurt før jul… 
Det burde jo ikke være et “løp”, hvor det handler om å løpe så FORT EN KAN, på siste strekningen!
Det burde være en rusletur, en hyggelig vandring i fine omgivelser. 

 

 

Og det sier jeg ikke bare fordi jeg er litt dårlig på løping….

Jeg ønsker at alle som gjøre MER enn de vil, finner ut hvordan de kan endre på det. Slik at de ikke må løpe siste meterne super-fort, men kan rusle litt rundt siste timene før målstreken åpenbarer seg 🙂

 

 

Hvis du vil lese om noen andre som ikke LØPER, men derimot har litt “små-angst” nå i julestria, så sjekk HER 😀

 

 

 

#julestress

4 kommentarer
    1. Hihi, nei i år slentra jeg sakte over målstreken! Null stress…. tror faktisk det er første jul jeg er HELT rolig! (jammen på tide etter 52 år….)! Klem <3

    2. Handla litt i går og i dag så nå er det stopp tror jeg. Blir jo ei kort jul så man trenger ikke så mye bare man er litt kreativ. Men det er innspurten her, har gangvask nå så det ble gjort nå. Nå venter oppvask i heimen, rydding og vasking. Ble mye frukt fra i kiwi i år som i fjor. Kaker kjøper jeg ikke men smaker litt på det i morgen hos mine foreldre. God jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg