Stål i bein og armer!!

 

Jeg synes jeg hører noen som febrilsk prøver å kvele noen “fnis”?? Som om JEG ikke skulle kunne ha stål i bein og armer kanskje??! Hrmf…. 

Vel…om jeg ikke har stål i bein og armer, så har jeg det i ALLE FALL i hodet!! Mentalt sterk som en okse…selv om noen mener de kan høre de blafre i fiskepuddingen.. 😀

 

I dag var jeg i alle fall tidligere oppe enn deg tør jeg vedde på…og jammen meg føyk jeg ut i verden og gikk 5,5 km mens flesteparten av Norges befolkning lå og “dro seg” ennå..garantert…

 

 

Noen gjespet litt og tok morgenstellet i fred og ro…. 

 

 

…mens andre var litt mer fulle av energi og var for lengst ferdig med morgenstell…

 

 

Vakkert noen steder ved Akerselva…

 

…og litt mer skummelt andre steder… Inni tunneler med motlys kan det bli riktig så nifst 😀

 

 

Mange flotte steder og klatre ved elva. Prøve å få litt fres over puddingen… Trær som er falt overende er en toppers lekeplass.

 

Vel hjemme ble det chiapudding fra Kaffebrenneriet. Livet er deilig! 🙂

 

 

 

Hvis du ikke har fått med deg “Tøffe-trynet trener” så finner du det om du trykker på linken.

 

#tur #trening #akerselva

12 kommentarer

Siste innlegg