Stjælt, rappa og juksa…men ikke blitt arrestert..

Disse spørsmålene har jeg rett og slett “rappa”. Vært innom Vera Lynn og knabbet fra bloggen hennes. Hun hadde så klart STJÆLT hos noen andre. Og sånn har det” ballet på seg”.. Eneste positive: jeg tror ikke vi blir arrestert for det.. 😉 
Jeg delte opp mine svar i to bolker. Kommer flere spørsmål og svar i morgen..

 

1. Hva er din største skrekk?
Før hadde jeg garantert svart edderkopper. Og det er fremdeles en av de store skrekkene. Men jeg treffer heldigvis sjelden på dem, og er nesten blitt mer redd for ting jeg KAN komme utfor. Som f eks å skulle holde forelesning for en STOOOOR gruppe folk. Kan nesten ikke tenke meg noe verre. 

 

2. Hva ville du bli da du var barn?
Når jeg var helt liten så ville jeg bare bli Månestråle eller Langbein og sånt, som du så her om dagen… Men ikke akkurat noe jobb det da. Men skuespiller ville jeg bli fra jeg var 14 år. Og jeg ville det helt til jeg fikk prøvd meg litt et års tid på Romerike Folkehøyskole. Skjønte kjapt at jeg ikke ville nok. Og med frykten for det stor publikumet så var det kanskje like greit 😉

 

 

 

3. Hvor høy er du?
Jeg er 177 cm høy. Har visst krympet en cm, pga av alderen…Hm…allerede…

 

4. Hvor gammel er du?
Blir 54 år i mai. Liker egentlig den alderen jeg er i, og har alltid trivdes der jeg er aldersmessig.

 

5. Har du søsken?
Ja jeg har 2 stykker, en søster og en bror 🙂 

 

 

6. Hvor er du fra?
Jeg er fra Vestby, en liten plass utenfor Oslo. Der var det trygt og godt å vokse opp. Det var likevel noe som gjorde at jeg ønsket meg en større plass å “tumle på”, så da var Oslo perfekt, etter jeg rundet 20.

 

7. Har du noen piercing?
Hull i ørene, ellers ingenting sånt. Alltid ønsket meg hull i nesa, men noen sier at det er for sent… 

 

8. Hva er det siste du kjøpte?
Siste jeg kjøpte? Snop på butikken…Men om du lurer på litt større ting, så må det være gaven til Kjersti ;-D

 

9. Vil du ha flere barn/har du barn?
Jeg har ikke barn. Er glad i unger, er tante til mange (de er voksne nå da), men det ble ikke sånn at jeg fikk egne. 

 

10. Hva står det i den siste meldingen du sendte?
“Jeg går på Isabella.” Det er en restaurant. Jeg og Hr Frodith har vært ute og spist så klart!

 

11. Liker du best frokost eller middag?
Kunne klart meg uten middag egentlig. Brødmat derimot er jeg veldig glad i, morgen, midt på dagen, eller på kvelden. Spiller ingen rolle. Brød med godt pålegg. Snadder!

 

12. Ler du av deg selv?
Hvis det er noe å le av så… Kan få litt latterkrampe innimellom. Men det er gjerne sammen med andre. Og VI gjør noe rart. 

 

13. Ville du helst ha vært popstjerne eller skuespiller?
Det måtte nok blitt skuespiller, selv om jeg er litt redd for publikum som du skjønner. Men synge kan jeg overhode ikke, så det ville BARE blitt fælt i så tilfelle. Er LITT bedre som skuespiller 😉

 

 

 

14. Foretrekker du sko eller gå barbent?
Før ville jeg nok svart sko, har egentlig likt å ha sko på beina. Men nå er det så mye rart med disse føttene om dagen at nå kunne de hatt det best uten sko. Men siden det er vinter….vel så vil jeg ha sko en stund til framover..

 

15. Foretrekker du havet eller poolen?
Jeg er veldig glad i å svømme, egentlig fram og tilbake, telle meter og føle at jeg trener. Er ikke noen “bade-dukke” sånn ellers lenger, så må nok bli et skikkelig svømmebasseng, med egen “bane” 😀

 

 

 

Vil du se hvor jeg har vært i dag, så sjekk HER

Eller kanskje du vil lese om tvillingen min i Bergen? Trykk på linken

 

#spørsmål #svar

11 kommentarer
    1. Så fint å få vite litt mer om deg. <3 Jeg tror de fleste skuespillere gruer seg litt for å gå på scenen, men man blir sikkert mer vant til det etter hvert. Min største skrekk er slanger og høyder, er 3 cm kortere enn deg og ett år yngre. 🙂 Ha en flott søndag uansett vær! Her blåser og regner det, noe det skal visstnok skal gjøre de fleste steder her i sør i dag.

      1. Regnet og blåst fælt her i dag også, men var på kafe og der var det tørt 😀 Jeg er ikke redd for høyder. Slanger, jo helt sikkert, men de ser jeg sjelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg