“Stjælte” spørsmål og ærlige svar

 

Disse spørsmålene fant jeg hos Vestfrøken. Likte de godt, og fant ut jeg skulle “stjæle” dem, og svare så godt jeg kunne. Synes sånne spørsmål gir et lite innblikk på en ANNEN måte om hvordan man er.

 

Hvor var du for 3 timer siden?

Da satt jeg på rumpa her i samme sofaen og spiste pølsemiddag.

 

Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?

Skulle jeg svart på dette for 30 år siden hadde jeg ikke vært i tvil. Det gikk mye i “lissom” eller “liksom”… Foran i setningen, bak eller midt i. Det ordet var OVERALT.  Litt mer usikker nå, men tror jeg fremdeles bruker LIKSOM en del 😀

 

Hva er din favorittby?

Tror jeg må svare OSLO jeg 🙂 Koser meg her i den lille landsbyen jeg.

 

 

 

Hva klarer du ikke å la være?

Sjekker mobilen LITT for ofte.. Ellers har jeg litt problemer med å la ISEN være i fred… Den er ikke lenge av gangen i fryseren for å si det sånn…

 

Hva er det første du legger merke til når du møter en ny person? 

Det har jeg aldri tenkt på. Kommer an på hvordan MØTE som menes. Ser jeg en som kommer i mot meg på gaten…? Eller er det en jeg skal bli KJENT med liksom? Tror uansett at øynene er noe jeg legger merke til. De sier mye om en person.

 

Din favorittalder så langt i livet?

Denne jeg har nå tror jeg. Har egentlig trivdes rimelig bra gjennom alle aldre jeg har vært i. Trives jo klokere jeg blir. Og jeg mener at jeg bare blir klokere og klokere 😀

 

 

Velg mellom en million kroner og evnen til å fly

Helt klart fly. Penger trenger jeg ikke mer av akkurat nå.

 

Hva hører du på akkurat nå?

Lyden fra tv-en. Ser NCIS fra dvd. Vi har hele serien. Har mange serier på dvd. Men de fleste har vi sett utrolig mange ganger. Ikke denne…

 

Siste sangen du hørte på?

Aner ikke. Hører sjelden på musikk.

 

Hva irriterer deg mest?

Når folk avbryter når man prater. Irriterer meg også litt over at folk mener så mye om andre. At de mener andre er SÅNN eller SÅNN, fordi de ikke er helt lik dem selv.

 

Har du noen rare vaner?

Tror egentlig ikke det.. Har mange vaner, men ikke så rare egentlig. Sånn: må ha kaffe med en gang jeg står opp, spiser alltid is etter middag osv 😀

 

Har du på deg sokker akkurat nå?

Ja. De sitter på til jeg blir for varm, da får de fyken…

 

Føler du deg ung eller gammel for alderen?

Jeg føler meg ung for alderen! Tror ikke alle på min alder er SÅ lekne og “barnslige” på flere områder. MEN føler meg også MODEN. Har mye erfaring i livet, som igjen gir meg god selvtillit og modenhet når det trengs. Så akkurat DER er jeg 55 for å si det sånn 😉

 

 

 

 

#spørsmål

9 kommentarer

Siste innlegg