Stolt som en høne!

 

Jeg har klaget over knirkende sammenføyninger de siste dagene..
Jeg har inni meg skyldt litt på at ja…jeg nærmer meg jo 57 (neste år)…må være lov å knirke LITT liksom…
Ikke det at jeg har hatt LYST på knirkende sammenføyninger, med de var liksom bare et faktum… Menisken har vært “grisevond” i flere år..

I dag regnet jeg med at jeg helt garantert skulle klare å komme meg OPP på Bitiohorn…
Var liksom LITT mer i tvil om jeg måtte overnatte der oppe… Under åpen himmel.. For NED trodde jeg ikke jeg klarte. Med de  knærne…. Måtte i tilfelle gå baklengs ned fjellet trodde jeg. NED er verst..Jeg hadde litt EKLE sommerfugler i magen på vei opp. Gruet meg litt…

Ha-ha…Var ikke noe å grue seg for. Jeg er tøffere enn toget, og går på ren vilje, når jeg EGENTLIG ikke orker mer..Jeg kom meg  både opp og ned!! På samme dag 😀
Med tusen pauser, sneglefart både opp og ned, og med med litt spesiell nedstigningsmetode så har jeg ikke VONDT i knærne  en gang!!

Her er bilder fra turen 🙂

 

 

 

 

 

Ser ganske imponerende ut at jeg har vært på toppen her liksom??!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Varmt ble det etter hvert også 🙂

 

 

 

 

 

På toppen!! Stolt som en høne!! Mye bedre opplevelse på oppturen i dag enn i oktober for 3 år siden 🙂

 

Jeg klarte det!! Jeg kan fortsatt gå toppturer!

 

#fjell #bitihorn #topptur #stolt

 

 

7 kommentarer
    1. Fantastiske bilder! Klart du kom deg opp og ned – du er beinhard og et av de aller mest positivt innstilte mennesker jeg kjenner 🤗

      Kos dere videre.

    2. Juhu! For en mestringsfølelse å nå toppen! 😀 Håper du ikke har mén av toppturen i etterkant. Smilet er i alle fall på, og det ble noen fantabulastiske bilder!!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg