“Street-art -Frodith”

 

Jeg er i grunnen ganske glad i farger…
Ingen bombe sa du?

Nei, kanskje ikke …he-he..
Farger gjør meg glad. Og det å TA DE PÅ SEG setter en liten ekstra piff på dagen. 

 

Oppmerksomhetssjuk?
Hm…vet ikke det. Men liker nok å skille meg ut litt. 
Hvis jeg ønsket å gå HELT i ett med veggene, eller asfalten her i byen, slik at ingen la merke til meg, så hadde jeg nok valgt en litt annet stil. Det er ikke noe vits å prøve å påstå at jeg ønsker å gå i ett med veggen…

 

Hvis da ikke veggen er en av de fargerike jeg stadig møter på her i byen… 
For det er jo ikke bare klærne jeg liker farger på. 

Små fargeklatter spredt rundtomkring i byen gir meg også glede.
Å se dem..
Å jakte på dem.. 
Finne nye..

I dag fant jeg to som ligger rett i nabolaget, men som jeg altså ikke har oppdaget før. 

 

 

Jeg blir så glad når jeg finner nye..

Kanskje det egentlig det jeg skulle jobbet med i mine siste yrkesaktive år?
Vært en reisende “street-art-Frodith“…?

 

Som fartet fra by til by og laget mine egne kunstverk i nattens mulm og mørke, slik at noen andre kunne våkne opp til en ny fargerik vegg de aldri hadde sett før. 

Det hadde vært noe det: Street -art- Frodith!

 

#streetart

12 kommentarer
    1. …eller samlet street art mellom permer…, kanskje er det gjort, eller kanskje blir det for konvensjonelt. Men en kan alltid spørre seg sjøl; er det noe annet jeg vil bruke tida mi på? Klem

    2. Kanskje det du… det er det du kommer til å satse på,,,, street art 😀 Spennende 😀 Jeg hadde ikke blitt fullstendig sjokka om det hadde skjedd 😀

    3. Likte den blusen veldig godt.
      Og det første bildet var flott. Du hadde passet fint som bilde på en vegg som denne.

    4. Det er mye fin street-art rundt omkring! I Gjøvik er det et kjempestort bilde av Skibladner, som kan sees fra togstasjonen. Ellers har jeg sett bilder flere steder og i Oslo er det ekstra mange. Skikkelig kul bluse du har! 🙌 Ha en fortsatt fin søndag! ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg