Striskjorta og havrelefsa

 

 

I morgen er det jobb igjen. Striskjorta og havrelefsa… Eller omtrent “slutt på livet”, som det kan høres ut til av og til, fra noen kanter.

Nå er jo en striskjorte rimelig vond å ha på, gnukker, gnir, og kan sikkert lage sår til og med. Og grå og trist både i utforming og farge vil jeg tro.. SÅ ille er det når man skal tilbake til det “vanlige” og hverdagslige nemlig.. Havrelefse like så. Skikkelig “kjipingemat” skal man tro uttrykket i alle fall. 

Vel…jeg har ikke tenkt å ha noe striskjorte på. Her blir det myke, lekre fargerike gevanter. Og det skulle ikke forundre meg om jeg tar med rundstykker på jobb i morgen. Bildet over illustrerer ikke hvordan jeg tror det blir.. Bare tull og fjas.. Jeg gleder meg faktisk til å komme i gang jeg! Gleder meg til å bruke hodet litt igjen, på verdens beste jobb. Med morsomme og spennende utfordringer. Så illustrasjonen her under passer nok bedre 😀

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg