Sunnheten “rant av meg”…

 

 

 

Vi startet ganske friskt ut i dag… søstrene Sisters….

 

 

 

…og Salt og Pepper… I full fart nedover gaten mot Krongården… De visste det var noe av “verdi” som ventet denne dagen..

 

 

 

 

 

En flott bygning Krongården. Jeg og søsters er jo så tidlig oppe om mårran at vi sto jo nærmest og “bannket på” borte ved Krongården. Men ingen lukket opp….Så vi måtte ta oss en tur på cafe, selv om vi kom rett fra frokostbordet… Og når man starter dagen med DENNE bomben, da er liksom all sunnhet “rent av” for dagen…

 

 

 

 

Jeg måtte jo selvsagt dele, så SÅ mye ble det ikke på meg da….

 

 

 

 

 

 

Mye fint  se på i Krongården. Både ute og inne.

 

 

 

 

Verksteder fulle av spennende ting. Smykker og pyntegjenstander. Har kjøpt meg et smykke.

 

 

 

Her skulle Lady August vært 😀 Se på hattene!!

 

 

Kunne gjerne tenkt meg dette bildet, men det ble litt dyrt.

 

 

Artige figurer overalt…

 

 

 

 

 

Og til slutt fant Salt og Pepper “Kronjuvelene”, dvs Sjokaladebutikken. Før het den sjokoladefabrikken, men nå var det “bare” en butikk…Men den var stor nok, og full av deilige saker…

 

 

 

 

 

 

Noe “gull”, noen “juveler” ble med hjem…Nå ligger vi her og “trøkker” i oss. Sunnheten er “rent av” noen og enhver… 😀

 

 

#sjokoladefabrikk #sjokolade #rotter #krongården #

 

7 kommentarer
    1. Oi, det var jo seriøst Lady August sine hatter- eller hatter som helst klart kunne vært hennes <3

      Det er lørdag- spise må mye sjokolade og godsaker dere bare orker 😉

    2. DET stedet kunne jeg ha tenkt meg å besøke…men lommeboka mi hadde nok ikke hatt godt av det! Jeg hadde nok latt meg friste av både det ene og det andre!! 😉 Nydelig bilde – skjønner godt at du likte det! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg