Superwoman

 

I løpet av påskeferien ble jeg kvitt det verste av “kryptonitten” som hadde sneket seg inn gjennom hver pore i huden. Påskeferien var en fantastisk oppladning fra dag EN!! 

Når bare “kryptonitten” er ute av systemet er jeg “Superwoman”…Sånn nesten i alle fall. Jeg går løs på enhver oppgave med “dødsforakt”, og VET jeg vil klare å gjennomføre. På en måte som jeg SELV er fornøyd med også. 

Så….jeg satser på å være “Superwoman” en stund framover.. En deilig følelse å være full av energi! 🙂
Jeg regner med å få nytt påfyll i løpet av helgen også, for du så vel i går hvem som er på vei? Ser HER.  Hun har nemlig lett for å trigge superkreftene i meg 😉

 

 

Ha en “kryptonitt-fri “dag!! <3

 

 

#energi #pågangsmot

22 kommentarer
    1. Så bra at påsken har fylt opp kroppen med energi, sånn at du er klar til å kaste deg over nye morsomme ting 😊 Med den påsken vi har hatt, har det dryppet ned litt energi på iss alle tror jeg 😉

    2. Blir kos med besøk fra Bergen igjen. Det virker som ei trivelig dama det der. Dere er som hånd i hanske dere to – bra med noen timer sammen. Det er mye som skjer utover, snart mai med masse uteliv og fridager + flaggdager. Dagens middag ble kjøttkaker – måtte rydde kjøleskapet litt. Ha en fin kveld.

      1. Ja, jeg gleder meg. Gir energi med sånne stunder. Litt tull, litt alvor og kafeturer etc :-)Jeg og Hr Frodith spiste ute i dag. Biff. Deilig. Ha en fin kveld 🙂

    3. Herlig med denne påsken, og at du fikk ladet batteriene godt ♥
      Og jeg gleder meg veldig til å se oppdateringer fra tvillinghelgen ♥
      Klem ♥

      1. Ja, det var virkelig påsken sin 🙂 Jeg jobber som en hest på dagtid nå,og det går greit 🙂 Men i morgen har jeg FRIIII for å leke med bff-en 😀 klem <3

    4. Så deilig å høre at du har energi igjen. Her kommer det også litt etter litt kjenner jeg. Våren gjør noe med oss! Skjønner at du gleder deg til besøk. Sammen er dere dynamitt!!! Klem 🙂

      1. Ja, virkelig. Det er noe eget med våren, og det vet jeg jo 🙂 Men likevel er det liksom litt overraskende at det er SÅ stor forskjell på vinter og vår. Energimessig mener jeg. Ja, en ekstra boost med tvillingbesøk 😀 Klem <3

    5. Så herlig å høre 😀 Da tenker jeg at den stakkars hovedstaden vår skal få seg noen spenstige opplevelser i dagene fremover 😀 Lykke til 😀

      1. Ja, håper du får ladet litt igjen i morgen. Jeg skal lade masse i helga. Og “slite” litt i barndomshjemmet igjen i helga. Vaske. Men hodet er oppladet, det mentale skikkelig bra, og da får jeg heller være litt gåen på mandag, fysisk …

    6. Viktig å være fornøyd med å gjennomføre det på sin måte.
      Jeg har vært slapp med å blogge nå og flyttet bloggen min over til nouv ,da det sto at blogg .no skulle legges ned.
      Ha en flott dag.

      1. Ja, hvis man ikke var jevn blogger ble det ikke automatisk overflytning. Så spennende med nouw da. Du får si hva adressen din der inne er da 🙂 Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg