Surrehue?

 

Av og til bør man ha tid til å surre litt. Jeg mener ikke som i å “rote”…men rett og slett bare ha tid til å surre litt rundt å gjøre ingenting. Hvor ofte har jeg tid til det liksom? Hver dag i hverdagen er fylt med jobb. Ettermiddagene er jeg som oftest så gåen at hvis jeg skal gjøre noe så er det ting som MÅ gjøres. Surring har jeg ikke verken tid eller ork til. Ikke en gang i helgene!!

Men jeg merker at NÅ har jeg hatt akkurat nok tid. Jeg har fått truffet de jeg vil i jula. Gjort det jeg har prioritert. Og i dag var det rett og slett mulig å bare SURRE litt. Til og med vaske et rom. Gå på uplanlagt kafebesøk med Anna-Lena. Ha så god tid at jeg faktisk har begynt å tenke på at jeg har tid til å strikke litt igjen. 

 

Surring er viktige saker. En livsnødvendighet egentlig. Og burde vært på blå resept. Altså surre-tiden mener jeg. 
Alle burde få utdelt litt tid til å være et “surrehue” innimellom 😉

 

 

 

6 kommentarer
    1. Enig med heidisverden her, surring er sunt! Får sikkert ned blodtrykket også vil jeg tro… jeg strikker nåde dag og natt, og det kunne du tatt frem igjen… Da kan man surre med tanker samtidig😀

    2. Den slags “surring” er veldig sunt. La merke til innlegget ditt og Natheless når de sto rett ved siden av hverandre. Artig! 😉
      Godt du har fått slike dager i jula, så du får energi til å gå tilbake til jobb igjen. Selv er jeg glad jeg slipper det 😀 Klem <3

    3. Måtte le da jeg hadde lagt inn innlegget mitt nå. Der sto vi side om side, jeg rotehue og du surrehue!!!! Jeg var nok mer rotete i hodet enn du var surrete! Din form for surring er sunn den. Men jeg må planlegge morgendagen, for det er vår til til å samle deler av de voksne i familien i år. Godt å få unne litt i dag, så jeg rekker å surre litt rundt i morgen. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg