Sydenferie?

Ikke akkurat som lovet.
Jammen kan man bli forbannet på YR. Ha-ha! Bare tuller. Yr gjør så godt de kan, meterologisk også…Været er som det blir…Ikke noe å gjøre noe med. 

Varmt er det uansett, selv om ikke sola skinner så voldsomt. Synes det er helt ok jeg 🙂

 

Rett bak meg på bildet under her, kan du se over til Hvitsten. Og JEG, jeg er i Hurum. Ikke lange biten til Tofte hvor det er et lite sentrum. Til og med en Cafe som vi skal prøve en dag. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fikk kjøpt meg en topp på veien. Fin bluse 🙂 

 

 

På salg så klart!  

 

 

 

Nå blir det reker. Sommerferien er i gang! 🙂 

 

#ferie

 

9 kommentarer
    1. Ja, det ble litt skyet igår, men idag skinner solen igjen (ihvertfall litt lenger nord). Nydelig bluse! 🌸 Kos dere videre! ☀️

    2. en må ta det været en får ja ,iallefall om en har hytte ,med bobil kan en forflytte seg ,men ferie er mer enn bare sol og bading ,ferie er å gjøre hyggelige ting en ikke gjør ellers og med en søster spille det nesten ingen rolle att solen ikke skinner hele tiden :=) kos deg masse

    3. For et flott sted! Nei, været får vi ikke gjort så mye med, men jeg håper jo på sol…..! Og varme…..! Fin bluse det der! Og kos deg på tur! Klem <3

    4. Nyt ferien uansett hvordan været blir. Og du var veldig heldig som fant en sp flott bluse.
      Den er som laget til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg