Sylta forkjøla, men ganske glad :-)

 

 

Etter en begivenhetsrik uke, med 16 småttiser på deltid, “Snehvit og de 7 dvergene”-oppsetning med 6-7 åringer i hovedrollen og 2 timer å øve på før foreldre skulle se, mye snørr (forkjøla) og gørr, og ikke sovet lenger enn til 03.30 noen av nettene denne uken….så var det tid for å møte Mammaen til Lille Supermann. Og det gjorde susen skal jeg fortelle. Skravling, cookie og en pose med både julegave og advent-søndags-kalender til meg. DET var koselig det!  Jeg kommer ikke til å ha julekalender med Salt og Pepper på bloggen i år. Orker rett og slett ikke. Men da var det jammen kos at JEG fikk kalender 🙂 Skikkelig glad ble jeg, og gleder meg til 1. søndag i advent <3

 

I morgen skal jeg møte søsters, og shoppe litt. Kanskje et par julegaver.  Og kanskje gå å se på skulpturene ved slottet. Men først skal jeg sove.. Sove til jeg våkner av meg selv.. Det blir vel kanskje i 03.30-tiden kjenner jeg meg rett 😀

 

Jeg har hatt en flott uke med elever forresten. En skikkelig fin en med herlige unger <3

 

#kafe #jobb #helg

9 kommentarer
    1. Takk for koselig treff. Det ga påfyll – som alltid 🤗 Og: De “gamle” er ikke bare eldst, de ER BEST! 😉

      God helg videre og kos deg med søsters i dag 👍

    2. Så koselig at du fikk kalender! Skjønner veldig godt at du ikke orker å ordne med julekalender på bloggen iår! ♥️ Kos deg med dagen imorgen også, og håper du får sove lenger i natt.

    3. Kjekt å høre at du hadde en din uke med elevene, og så kjekt å få adventskalender 😀 Jeg tenkte faktisk på din fjorårsadventskalenderen tidligere. Høres ut som fine planer for morgendagen.

      Er det kommet nye skukpturer utenfor slottet de siste åra? Er så lenge siden jeg har vært der.. Ønsker deg en fin kveld og en fin dag imorgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg