Syrran, brorsan och jag..

 

 

Vi har hatt en herlig dag så langt. Gått 5 km skogstur. Det er SÅ grønn mose på trær og skogbunn her ved hytta! Og i området rundt her kan man møte på både rådyr og villsvin… ganske eksotisk…Ikke at jeg har sett noen av delene ennå, men bare det å vite at man KAN!!

 

 

 

 

Syrran, brorsan och jag…Kjempekos med sånne søskenturer. Føles på en måte som mamma er med også 🙂

 

 

Traff på noen hester også…Men du som har kjent meg en stund vet jo hvor redd jeg er for hester, så det skal innrømmes at det var et….

 

 

……gjerde i mellommom meg og disse gedigne hestene 😀 Vet ikke hva det er med meg og hester, men er litt redd de skal bite meg.. Disse så ganske snille ut da..

 

 

 

Nå er det litt sofa-sløving før vi skal i gang med middag. Deilig biff og gratinerte poteter. Koser rumpa av meg for å si det rett ut!!

 

 

 

 

 

#tur #sverige #skog #søsken

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg