Syv timer senere…

 

 

Ja…sånn ser jeg ut, etter syv timer med hode i vaskebøtta…
Rart jeg ikke ser verre ut egentlig..

Her har vært litt spesiell vasking i dag, som krevde litt ekstra skrubbing, så nå har armene fått kjørt seg som du ser.. Spørs hvordan det går med tegnspråket i morgen 😮

 

 

 

Nå er det i alle fall rimelig rent her, for en stund… 

Ganske så kjedelig aktivitet å holde på med HELE søndagen. Skjønner hvorfor jeg ikke er SÅ ivrig på den vaskebøtta.. 

 

Har du gjort noe koselig, morsomt eller interessant i dag? 
Eller har du bare gjort kjedelige ting som meg?

 

 

#huskvask

 

9 kommentarer
    1. Oyda, så flink. Jeg har skura masse etter jula, men ikke hos meg selv. Nå er jeg i gang her også, for jula må ut om jeg vil eller ikke. I går koste jeg meg bare, og tok en skikkelig søndag med tur ut og god mat, pluss kake. I dag er det tilbake til hverdagen. Klemsiklem:)

    2. Fri fra nattevakt og turvær, jeg måtte selvsagt ut for det er lenge siden jeg har gått en passelig lang tur i fint vær..
      Vaskingen gjorde jeg unna fredag og lørdag, er mye av denslags når jeg vasker for mor også…

    3. Men i alle dager. Hvordan klarer du å vaske så mye på en gang! 😀 Jeg har ikke vasket, for man skal jo holde hviledagen hellig 😀 Gooood søndag

    4. Så moro som det er å vaske! 😀 Neida, vet at det ikke er alle som synes det, og jeg er ikke så ivrig på det selv lenger heller, men før så synes jeg det var en veldig tilferdsstillende jobb, som jeg likte godt. Som renholder ble det jo 7,5 timers vasking hver dag, og da var leiligheten ingenting etterpå 😉 Men det var før! 😀

    5. Jeg blir så glad hver gang jeg ser disse tegningene dine på forsiden av bloggen 🙂 Og de derre ord-rimene dine er helt konge. Når du har laget mange nok, burde du kanskje vurdere å samle dem i en bok? 😉

    6. Var en kjapp gur i skogenuten ski på beina. Men jeg så det var flere som gikk på ski så et blir nok en skitur i løpet av uka. Ellers har jeg slappet av hjemme. Laks ble det til middag og en bolle på en kafe i sentrum. Nå er det kveld som jeg forbereder meg til uka. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg