Tar du en av disse?

 

 

Jeg har vært ute og tuslet litt i dag,og da fant jeg ut at jeg ville lage en liten tegnspråk-melding igjen. Så får vi se om du greier den denne gangen? Kan du se hva jeg sier?

 

 

 

 

 

 

Og for deg som er litt litt viderekomne: Du kan jo prøve denne. Bare skriv i kommentarfeltet hvis du finner ut. 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis du vil lese om “blogger-øyne” trykk på linken. Eller du kan lese om hva jeg skal gjøre i dag….Eller på mandag 😀 

 

 

 

#tegnspråk #video #lørdag

4 kommentarer
    1. Du ser fresh ut om dagen! Gikk greit å avlese TS filmene, altså! Heldigvis😉 Jeg har gått på ski i dag. Ikke så kaldt på fjellet heller, kanskje 0 grader på skituren i dag. Nyt resten av helgen!😘 Masse klem❤❤❤

      1. Så bra det gikk bra med avlesningen 🙂 Du koser deg på fjellet du. Langhelg? 🙂 Ja, har følt meg litt fresh noen uker. 😀 Nå på kvelden har det sneket seg på litt grums i halsen igjen…men det er BORTEVEKK i morgen, for det gidder jeg ikke 😀 Masse klemmer tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg