Tatt på fersken?

 

Mange måter å bli “tatt på fersken” på… Nå var det verken noe kriminelt jeg ble “ferska” på..Og helle ikke noe “på kanten”.. Neida… bare litt usunnheter på gang igjen. Og jeg BURDE sikkert gå over til litt sunnere vaner snart, både når det gjelder mat og bevegelse…

 

 

 

 

Men jeg må si at denne fromasj-kaken “trengte” jeg altså.. Får man trenger litt energi, og spesielt av kake-slaget, for å drive med slike krumspring som JEG måtte etterpå….

 

 

 

 

 

Pøh! tenker du kanskje… Bare gå rett og sette seg i en stol krever vel ikke store energi-inntaket i forkant? 

 

 

He-he…Jo..når den er så stor som DENNE så! Måtte jobbe LITT for å komme opp i Troll-stolen. Av og til føles det ugreit å “føle seg liten”, men det ligger ofte på mentale ting. 

I forhold til sånne store digre stoler er det bare deilig å føle seg liten….

 

 

Som en liten troll-unge 😉

 

 

Har hatt et fint døgn hos søsters, nå er jeg hjemme igjen.

 

 

#kolbotn #trollstol #kake

6 kommentarer
    1. Man må jo unne seg noe godt, og når det atpåtil gir energi, så er det jo en vinn vinn situasjon 😀
      Den stolen var artig. Så ikke så stor ut på bildet uten deg oppi, men når du hadde satt deg der, så ble bildet litt anderledes ja 😀
      Klem ♥

    2. Kan smake med litt kake av og til så den unner jeg deg. Litt av en stol det der, vi har en slik en her i byen også. Står like utenfor jernbanestasjonen til pryd og glede for store som små. Så stol på det. Tenkte jeg skulle lage meg jegergryte i kveld men kom aldri så langt. Kan lage det i morgen. Kan fryse ned resten. Men nå skal jeg å en tur før jeg finner puta om 2-3 timer. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg