Tenk så rart…

 

Tenk så rart: 

-at små folk blir store

-at dette er meg

-at silkeglatt hud fremdeles er silkeglatt, men med mange fine linjer i

-at lille Frodith her ikke hadde en anelse om hvem store Frodith skulle bli, men at Store -Frodith har en klar og grei oppfattelse av hvem Lille Frodith var.

-at gull-gullig hår vokste seg til å bli farget rødt

-at føtter i størrelse 28 landet på 41
at den digre babyen på 5,5 kg og 54 cm , endte opp med 178 cm og en vekt som passer til 

 

 

Tenk så rart at dette er meg…

 

 

Ser du noen likheter til hvordan jeg ser ut nå?

 

 

 

#oppvekst #endring #utvikling

13 kommentarer
    1. Så søøøøøøøøøøøøøøøøøt! Holdningen din er lik, du sitter så rett i ryggen og så øynene og smilet. Herlighet for en vakker unge. Det ble jo en vakker dame av deg siden! Kos deg i den gryende vår ! 🙂 Klem 🙂

    2. Så nydelig du var det du sitter i fin kjole og med glimt i øyet 😉 Jeg tenker st det er greit at vi den gangen ikke hviste hvordan livet og vi skulle bli 😊

    3. Fin var du da, og fin er du nå, men så mange likhetstrekk fant jeg ikke. Heldig er du som har ei vekt som passer lengda! 😉 Det har jeg ønska meg hele mitt liv.

    4. Åjaa, jeg ser Frodith her! Tenk at du har vært like god og lun alltid ❤❤ Jeg er spent på hvordan min lille supermann blir når han har blitt stor. Jeg håper han beholder mye av det han er nå: entusiastisk, glad, omtenksom, morsom og tøysete 😍

    5. Jeg ser absolutt likheter ja. Artig at vi har samme str. i føtter og lengde, men jeg har nok noen kilo mer enn deg. Jeg var også tung som nyfødt, men én kilo mindre enn deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg