Tidenes beste “hangover”?

Slapp av! Ingen fyllefest på meg nei.. Som kanskje noen vet så drikker jeg ikke alkohol. Jeg er ikke avholds, men jeg bare trives bedre uten alkohol. Liker meg som jeg ER, i alle sammenhenger. Slapper av og koser meg bra NOK som jeg i utgangspunktet,  til å droppe en hver form for rus. Har hatt mine “fest-år” i yngre dager, og det å ta meg EN øl eller ET glass vin for smakens skyld har aldri vært min greie. Fordi jeg ikke liker smaken rett og slett. 

 

Men…nå snakker jeg meg bort?….Ja, litt 😀
Den “gode hangover´n” jeg snakker om er av en litt annen art. 

Det føles som jeg har vært på tidenes lengste fest i alle fall. Masse folk, mye moro, mange dager med ikke helt kontrollen selv om man prøver alt man klarer, varme rom og lite luft, lange dager og lite søvn…

Ja…jeg snakker jobb! 😀 14 dager med polka, cha-cha-cha og flamenco, hvis jeg skal bruke danse-metaforen for å forklare stemningen. 
Det har vært et par krevende uker. Men fy søren så moro!! 
Når man kommer ut i enden, på “andre siden” av dette har man tidenes beste hangover vil jeg påstå. Mega-sliten, hodepine, men veldig, veldig glad 😀

 

Da er det liksom HELT riktig å dra på shopping i dag, og med påfølgende cafe. Ha en strålende lørdag!

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg