Tilbakeblikk – tegninger

 

Jeg har tegnet og illustrert en del forskjellig gjennom årene, til blogg-innleggene mine. Det er en super måte å få fram akkurat det man vil…det helt spesielle poenget. Jeg tittet tilbake på året som gikk, og her er hva jeg fant i årets første måneder: 

 

Januar: 

Målene om trening og trimming var så klart på agendaen i januar. Og gåturer med bestevenninnen min, Anna Lena, ble så klart illustrert.

 

 

 

Februar:  

Etter litt for mye fjas og moro med elevene i drama og rytmikk på skolen, fikk jeg hekseskudd og ble liggende/sykmeldt i over en uke. 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg var VELDIG lei snø. Den bare lavet ned, dag etter dag. Lå i store hauger og dynger over hele Oslo, og det var i tillegg sikkert 100 kuldegrader ute. Hver dag!! Jeg gikk med morderiske planer om å “kvæle snømenn”.

 

 

 

 

Mars: 

Jeg var begynt å tenke på sommerkroppen 2018…Kanskje litt sent som vanlig. Og jeg ble igjen klar over at “rykk- og- napp-trening” ikke gir særlig SOMMERKROPP, men gir en hel masse  “vondter” som gjør det vanskelig til og med å kle seg…

 

 

 

 

Jeg ventet på våren, uten helt å “slippe ut”…

 

 

 

 

Men til slutt fikk våren i alle fall litt “tak” på innsiden: 

 

 

 

 

Slik fortonet noe av livet seg de første månedene, både ute i Frodiths verden og inne i Paint-programmet.
Det kommer mer…følg med 🙂 

 

 

#tegninger #tilbakeblikk #illustrasjoner

5 kommentarer
    1. Det var et halvårsresyme med et smil om munnen for en som slett ikke kan uttrykke seg i tegnings form. Ser fram til resten av årsresymeet.

      1. Det er allerede på plass 🙂 Bare å ta for seg 🙂 Jeg begynte å tegne i Paint da jeg begynte bloggen. Har vært gøy å utvikle tegneferdighetene i dette rare programmet. Det er egentlig ikke noe godt tegneprogram, men fungerer fint for meg 🙂 Glad du likte det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg