Tilbakeblikk

 

 

 

Det beste med å rydde ut av huset er egentlig å finne mange fine bilder. Jeg husker nesten når bildene ble tatt. Når det gjelder meg selv i alle fall. Om jeg var aldri så liten når de ble tatt.. Bildet over her er vel tatt når jeg var ca 4 år. Jeg hadde alltid stramme fletter. Langt hår i stramme fletter. Jeg var fryktelig hårsår, og orket ikke å bli gredd hver dag, og sånt barnehår floker jo lett, så fletter MÅTTE til…

 

 

Denne nydelige damen her er mamma. Vi tror kanskje det er fra konfirmasjonen hennes. Jeg har tatt bilde av et bilde, så det blir litt rart med lyset. Men se hvor flott hun er!! Hun sydde mye selv, og jeg regner med hun kanskje har sydde denne kjolen selv, hvis ikke var det nok mormor, som også var en flink sydame. Det blir nok flere bilder utover, vi har mye å gå gjennom.

 

Nå er det pysj og sjokolade her 🙂 

 

#mimring #foto #barndom

 

25 kommentarer

Siste innlegg