Timer med Karidansen

 

Timer med Karidansen blir aldri kjedelig 🙂 Må si jeg gleder meg til å dra på tur med henne til Gøteborg snart! 
Fikk chia-pudding og kaffe da jeg kom på besøk. Skravla gikk og vi hadde mye som måtte snakkes om. Ikke sett hverandre på et par uker, og da blir det sånn. Snakker på utpust og innpust, og når den ene tar en pause setter den andre i gang.

OG vi får jo alltid tid til fotoshoot. I dag holdt vi oss inne, jeg var livredd da jeg kjente litt kribling i halsen i går kveld, så lettkledd ute ville jeg så absolutt ikke være. Da ble det innebilder. 

 

 

 

 

 

Ikke HELT fornøyd med den rumpa ser det ut til  😀 

 

 

Bildene med Karis mobil blir mye klarere enn mine. Så…jeg skjønner jeg må få meg ny mobil snart. Det er jo et såpass viktig blogg-verktøy.

 

Kari har kjøpt seg ny kjole på Uff. Kjempefin. Satt som et skudd!

 

 

 

 

 

En kjempekoselig dag med Karidansen <3

Tenk at en bloggvenn kunne bli en SÅ god venn <3

 

 

 

#karidansen #vennskap #fotoshoot #besøk #glede 

9 kommentarer

Siste innlegg