Tirsdag med trøkk!

 

Tirsdager var før i tida en dag jeg ville bytte ut. Det var ukas verste dag. En dag i ingenmanns-land som verken var fugl eller fisk.

Mandag var liksom grei, man hadde jo akkurat hatt helg. Og hadde ikke rukket å gå lei på jobb.
Onsdag var lillelørdag og snart helg.
Og torsdag så klart enda bedre og nærmere helga osv.. Jo nærmere man kom helga jo bedre ble det så klart.
Men tirsdagen, var bare et HULL i ingenmannsland… 

Men nå? 

 

Nå er tirsdager rene helga selv. Dager med trøkk!
Joda…jeg har jobbet rumpa av meg på jobben jeg. Men plutselig var jo Merethe der, verdens beste kollega, som jo ikke er kollegaen min lenger men likevel er verdens beste Merethe så klart <3

 

Hun hadde ikke kledd seg ut i dag, men dette er mest for å vise hvordan vårt forhold er veldig spesielt 😉

 

I dag var hun innom jobben min på besøk. Og hun hadde med gaver. Forsinkede bursdag-gaver! Stor stas for en gavehund som meg.

 

 

Gavene var SÅ fine! Inneholdt masse fint til roadtripen min. Syltetøy i små glass, skje, myggstift, kopp, med.-kit. Det skal komme godt med på turen. 

 

Etter jobb gikk jeg og Hr Frodith ut og spiste. Deilig! 

Det var tirsdag med trøkk i det. En liten helgedag midt i uka. Ville ikke byttet ut tirsdagen for alt i verden <3

 

 

#tirsdag #bursdag #middag #kollega

7 kommentarer
    1. Det var en fin tirsdag! 💕 Kokvarmt idag også, men har mest kjørt bil og der er det aircondition. Vi kjørte langs Randsfjorden og ved Hadeland glassverk er det en badeplass så junior fikk avkjølt seg. Jeg hadde ikke med badedrakt, men fikk vasset litt.

    2. Setter stor pris på alle dager, men så har jeg ganske stor råderett over de fleste… 😀 Innbiller man seg i alle fall. Det skulle helst vært et par dager til i hver uke,,, tida går i alle fall aaalt for fort… 😛

    3. Herlig bilde av dere – og så koselig med gaver – og slikt man trenger <3

      Spennede med turen du skal på da 😀

      Tirsdager er gode de 😀

      Klem og god onsdag! Midt i uka-dagen 😀

    4. Har hatt en trøtt tirsdag og jeg skal snart finne puta. Tøffe og trivelige gaver det der. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg