Tittei!!

 

En liten titt inn vinduet i blogg-blokka.

Jeg ser hver dag innom vinduene deres når jeg “går til jobb”, selv om jeg ikke hilser på sånn face-to-face.  Døra hos meg er bare så vidt på gløtt om dagen, men det er bare å komme inn altså, selv om jeg ikke akkurat står og underholder her inne hver dag 😀

Har ikke vært ute på flere dager. Jobber intenst om dagen. Men regner med det roer seg uti slutten av neste uke. Det er disse møtene med skolene der ute som skjer nå om dagen.Digitalt.  Det er de møtene jeg kalte for møter med “mentale foldeskjørt og innbilte perlekjeder”. Altså den litt formelle delen av jobben min.

Vel, de skulle bare visst, at under skjermbildet av en smilende Frodith med tekkelig topp, lurer en Frodith i shorts sittende i sengen med dyner på alle kanter 😀

 

 

Snart er uken omme, og da har jeg gjort ferdig mange av disse møtene.

I morgen ettermiddag reiser jeg på mini-ferie til søsters. En overnatting. DET er lenge siden! Gleder meg veldig. Vi skal planlegge roadtrippen vår 🙂

 

Håper alt er bra med deg <3

 

 

#oppdatering #jobb #travelt

9 kommentarer
    1. høres faktisk litt deilig ut å jobbe fra under dynen…:)
      Jeg blir stadig invitert til køys på min jobb, men det er vel det eneste likhetstrekket..:)
      God helg til deg! Deilig med søstertid!

    2. Så deilig med tur i morgen da. Men har du ikke vært ute på flere dager! Håper det var en overdrivelse 😀 Tror det er viktig å komme seg ut 🙂 God tur og god helg. Håper dere får lagt mange gode roadtrip-planer 🙂 klem

    3. Tittei! 🙂 Moro å se deg igjen, og skjønner godt at du trenger tid til jobben din også. 😀 Travelt på jobb her også, – holder på med årsoppgjør og skattemeldinger. Litt mer avslappende med digitale møter, og ikke så nøye med hvordan man går kledd, hihi. Det hender junior har undervisning på Teams, og da slår vi gjerne av kameraet, men læreren må ha på sitt da. Kos deg på mini-ferie! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg