“Tjuvradden” Frodith..

 

Du kjenner meg kanskje godt nok nå til å vite at jeg “stjæler” ikke på ordentlig.. Men av og til lusker jeg meg inn på noen blogger og “låner” noen fine ideer. Som i dag, jeg har vært og lånt litt hos sjokoladehjerter.wordpress.com

Hun hadde noe kalt 40 kjappe. Det ble LITT mye for meg, men her er 10 kjappe…Deler opp litt, siden jeg har LOV til det på min egen blogg: 

 

1. Tre ord om meg: Optimistisk, snill og kreativ

 

 

 

 

2. Det første jeg gjør om morgenen: Sjekker klokka på mobilen, går og tisser og vasker så hender

 

3. Når jeg hører på radio blir jeg: Mest irritert egentlig. For jeg hører sjelden av fri vilje, men får noen ganger tuta litt inn ørene når jeg sitter på med folk i bil….

 

4. Jeg gleder meg til: I morgen. Kommer tilbake med hvorfor i morgen tidlig… Gleder meg også til å treffe Lady August snart, muligens til helgen, og gleder meg til helgen med bestisen på tur. Masse annet også, men dette var det første, for denne uken. 

 

5. Klesskapet mitt er fullt av: Desigual-kjoler, litt for mange bukser jeg ikke bruker og en haug ubrukelige truser.

 

6. Når jeg skal pynte meg: Går jeg i en av disse Desigual-kjolene da, de må jo få luftet seg litt.

 

 

7. Jeg har medlemskap: I De Lates Klubb…Minst. Har ikke en gang et DNT -medlemskap for tida…

 

8. En liten hemmelighet om meg: Hvis jeg forteller DET vil det vil ikke være noen hemmelighet mer, så det blir et paradoks. Kan ikke fortelle…  He-he

 

9. Jeg føler meg best: Når jeg kan surre med kreative ting, eller kose meg med kjæresten, familien eller venner.

 

 10. I kaffebaren bestiller jeg: “Ramler ofte utpå” og kjøper kaffe latte. Enda jeg BØR ikke pga melken. Når jeg er flink husker jeg å bestille med laktosefri melk 🙂 

 

 

 

#littommeg #avsløringer #fakta

19 kommentarer

Siste innlegg