To fluer i et smekk…

 

Nei…det kan ikke hete i “EN smekk…”.
Bukseåpningen liksom…
Må være “to fluer i ET smekk”…
Som i at fluene sitter der og aner fred og ingen fare, og så kommer “smekker´n” og får jammen tatt KVERKEN på dem begge to, samtidig….

 

Ja…hvor vil jeg så med dette?
Ha-ha…Nei det har seg sånn at jeg og Karidansen har funnet ny STAM-kafé.
I alle fall jeg! Hit blir jeg å gå alene eller sammen med noen som vil.
Og hva er det som har med fluer å gjøre?
Ingen fluer her altså… Bare rett og slett en fantastisk flott plass, som OGSÅ er ganske så “politisk korrekt” å besøke.
Vegansk, billig og miljømessig helt klart en “besting”. Stedet heter “Cultivate Food”

 

 

Var der med Karidansen i går.
Så kos. Må nok kanskje en tur dit i dag også jeg! Støtte opp om lokale kaféer så de ikke går “dunken” nå i disse tider liksom…. Fin unnskyldning også 😉

 

 

 

 

 

 

En skikkelig god havre-chia-grøt med masse godt på 🙂
Nam!!

 

 

 

7 kommentarer
    1. Det ser koselig ut der! Takk for tips om nye kafèer i Oslo! 🙂 Det er så mye å velge i, men kjekt å få litt anbefalinger. Sist spiste vi på Isabella, og der var det både god og rimelig mat. Ellers er jeg glad i sushi, og spiste det engang i Prinsens gt. nede i sentrum. Kos deg på kafè, om du tar turen idag! 🙂

    2. Ser ut til å være en koselig plass å henge.
      Oversatt til å slå seg ned tror jeg.
      Bare for å svare i tråd med overskriften på innlegget.
      Godt nyttår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg