To like

 

Denne uken har Utifriluft en utfordring igjen.
Denne gangen er utfordringen å tolke stikkordet:  TO LIKE.

Jeg var litt i stuss på om det var engelsk først.. Altså: Å like noe..Men så skjønte jeg ut fra bildet at det handlet om to ting som var like.

Nå mener jeg ikke at “disse to” under her er helt like. Men vi prøver nå i alle fall å GJØRE oss litt like…

 

 

 

Synkronsvømming. Eller synkron-dansing…? Av to heller rare ballerinaer som danser Svanesjøen… Disse bildene ble tatt for mange år siden. Også en utfordring, til hverandre: lage et slikt bilde å legge på blogg: Min matgale verden- Kjersti og meg.

 

TO LIKE…. Eller TO LIKE RARE? 😀

 

Det kommer garantert flere tolkninger herfra av dette stikkordet. Fordi jeg synes det er skikkelig gøy å finne fram eller å TA bilder som noen andre finner på!

 

 

8 kommentarer

    1. Hahahaha…. nå måtte jeg le, for jeg tenkte faktisk på akkurat det øverste bildet her da jeg laga oppgaven! Digger det bildet nemlig! Tusentakk for at du tok utfordringa igjen – det er stas! God klem <3

    2. 😂😂😂Elsker det. Vi prøvde iherdig å være like, to like ballerina’er som vi slett ikke er😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg