Topptur, på alle måter

 

Ute i akkurat passelig tid. Ringkollen opp. Duskregn hele veien. God trening for kroppen. Bevege seg i ulendt terreng, tenke på ingenting eller til nød hvor nest fot skal plasseres.. Godt for sjelen også, av akkurat samme grunn.. Man trenger å la øynene hvile…på noe der framme, eller på terrenget man beveger seg i. Kjenne musklene jobber, helt naturlig. Fordi man skal opp og fram.

 

 

Fine små detaljer man rusler forbi..

 

 

 

 

 

 

 

Man hører bjeller i det fjerne… Løper etter lyden, for om mulig å ta dem igjen…

Og…der er de.. De sprinter foran, og jeg etter… 

 

8 km på topptur, og en liten springmarsj i duskregn har visst gjort MEG til en sau også…

Topptur og topp tur 🙂

 

5 kommentarer
    1. Åh, så kult at du er på Ringkollen igjen! Er kjent der jeg, etter å ha gått endel på turorientering der 🥰 Synd været ikke er på sitt beste, men regn er visst det vanlige for tiden! 🤪 Mye sopp i skogen nå! Ha en fin lørdagskveld! 🤗

    2. Hehe, kledelige krøller! Synes nesten jeg kjenner lukta av skog og duskregn når jeg ser bildene. Vi KJØRTE over fjellet i går, og tok igjen noen sauer vi også. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg