Tøyse-torsdag?

Tidlig torsdag

Trøtt i trynet
trasker til toalettet
Treffer tøyse-trynet
Tenker tullete tanker

 

Tannpasta, tannbørste
Truse, tubegenser, tennissokker
Tynnkledd

Titter troskyldigt i titteglasset
Tulle-tryne!!
Tung torsdag? Tull og tøys!

Tar to toast
Trøkker i trynet
Trasker til trikken

 

Tøyse-torsdag!
Tenker tilby torsdags-utfordring til torsdags-lesere

 

 

Tar torsdags-leserne torsdags-utfordringen?

Og her er hva utfordringen går ut på:
Klarer du å lage et lite dikt/vers/en liten tekst som bare starter med bokstaven T?Hvis du ikke har blogg kan du sende til meg på mail: [email protected], og jeg vil publisere det på bloggen min 🙂
Del gjerne utfordringen. Moro om mange blir med 🙂


#dikt #utfordring

7 kommentarer
    1. Trivelig, tøysete torsdagsdikt treffer i tårekanalen
      Tennene trekkes ut til et torsdagssmil til torsdagsdikteren
      Okey, jeg er ingen bokstavdikter som deg, hehe..! God dag til deg, Frodith <3

    2. Herlig….men dette er jo din ting….Skal se om jeg klarer og rekker….mye å gjøre…og…er det torsdag alt i dag?? Ha en god dag!

    3. Trege typer tidlig torsdag, torsk, tannlege, trim. tarmskyll toalett tusen ting trasker trøtt tenker taktikk ty til tipping tusenlapper fyker – fy farao.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg