Travle og morsomme dager

Hei og hopp!

Her går det i hundre om dagen. Men jeg har det veldig moro, så da er det greit. Har vært “den engelske damen” i dag, og i går var jeg sjørøver.  

 

I fyr og flamme kl 08.45. Tok meg en liten dans før elevene kom på skjermen.  De elsker når det kommer “besøk” på skjermen. 

 

 

 

Jeg har masse energi og får mye nye ideer av dagene på jobb for tida. Må si jeg trives skikkelig godt om dagen. Nå har jeg bestemt meg for å lære en del nye ting også, for å få vært enda mer kreativ. 

 

 

 

Det blir ikke mye tid til blogg om dagen, men det blir når jeg har tid. Sånn får det bare være 🙂 

 

 

#jobb #trivsel

9 kommentarer
    1. Den engelske dame ser superlekker og morsom ut! 😀 Jeg har sagt det før, men må si det igjen: Elevene dine er heldige som har en slik kreativ lærer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg