Trenger bittelitt hjelp her!!

 

 

 Sitter her og blogger, og trenger bittelitt hjelp…Nå har det seg sånn at jeg sliter meg gjennom denne 30-dagers-challengen. Jeg er kommet nesten på slutten, og jeg sliter SKIKKELIG med en av utfordringene. Jeg NEKTER å gi meg!! Jeg er ikke sånn laga! MÅ gjøre ferdig.

Vel, her handler det om VITSER….
Kan du hjelpe meg med en skikkelig morsom vits?? Jeg kan INGEN vitser, langt mindre en MORSOM en… Må være lov å spørre om hjelp??

Så…hvis du gir meg en vits, og jeg plukker ut DIN, så får du en liten ting i posten. Hemmelig premie, men fin!! 

 

 

Skriv den i kommentarfeltet 🙂 

 

 

#vitser #challenge

5 kommentarer
      1. Hm…jeg har fått ET forslag 😀 Ikke særlig til valg, men spørs om det blir den da. ELLER så finner jeg en annen, men gir gaven til Connie likevel 😀 Klem <3

      1. Eneste forslaget jeg fikk 😀 Kommer en liten ting til deg, PLUSS noe fra den forrige konkurransen som jeg IKKE har sendt. Men heller ikke glemt. Jeg får se om jeg bruker vitsen, men du skal få for forsøket, pluss fordi du er ei topp jente <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg