Trenger man “sommerkropp” i år?

 

Jeg håper det er en av konsekvensene av Corona-situasjonen: at vi kanskje ikke trenger “sommerkroppen” i år?? Please! Kan noen på den helvetes pressekonferansen som ruller over skjermen hver dag uttale det i klare ord også?

Bent Høie kan si med klar og tydelig stemme som han alltid gjør, med litt alvor i:

 

“Jeg kan herved bekrefte det som jeg ser mange har spekulert i: Det vil IKKE bli nødvendig med “sommerkroppen” i år! Denne er avlyst”

 

Så får heller spørsmålene  HAGLE da, fra journalister og andre som liker å få vist fram kroppen sin, om hvorfor i all verden “sommerkroppen” er avlyst liksom??

 

 

 

Jeg er som vanlig i denne “shapen”. Hvit som et laken, og med bulker på. Og jeg skal love deg at de bulkene er LITT større og flere enn ifjor. Så jeg skal sende takkekort til Bent Høie om han avlyser altså.

Men når det er sagt, jeg skal ut å trimme litt i dag. Med Karidansen, for det ER jo litt viktig å holde kroppen i “orden” om ikke annet.

 

___________________________________________________________________________

 

 

(Dette innlegget legges under kategorien livsstil på forsiden, noen med et bedre forslag? 😀 Jeg tenkte på både “trening” og “mote og skjønnhet”, og lo høyt da jeg så for meg de andre innleggene det skulle ligge sammen med. Jeg kan jo ikke legge ALT jeg legger ut under “underholdning” heller? 😀  Eller…?)

 

#kropp #sommer #refleksjoner

20 kommentarer
    1. Haha…Ja, det burde helseminister’n kunngjøre. Jeg putter alle innlegg under “underholdning” ,men jeg vet jo ikke om det alltid er så “underholdende” det jeg skriver!😉

      1. Jeg legger også mitt dit snart. Har holdt på litt med byliv, mote og skjønnhet, livsstil, osv. Men mye passer overhode ikke. Sånn som jeg drodler litt rundt ordtak og filosoferer over ting, passer ikke noe sted…

    2. Bulker vitner om et levd liv, og det vil vi jo ha. Men viktig å ta vare på kroppen for sin egen del, ja, slik at den “virker” lengst mulig 😉

      1. Ja, det er ikke så farlig. Og akkurat nå i denne tiden gidder jeg altså ikke slanke meg. Viktig å ha noe kos når det er litt småkjipt resten…

    3. Lykke til på dagens utfordringer og påfunn 😀 Her skinner sola, så kanskje det blir en tur ut 😀 Ha en flott 1 mai og gratulerer med dagen 😀

    4. Jeg har hatt bulker helt siden jeg begynte med stoffskiftemedisiner for sånn ca. 30 år siden, så den der sommerkroppen min er fyldig og fin, og veldig hvit ja 🙂 Men endring i medisinene gjør at jeg nå er litt på vei nedover, så kanskje bulkene blir litt mindre denne sommeren? Uansett. hva skal man med sommerkropp hvis man ikke får ordentlig sommer? For akkurat det er like spennende hver sommer.
      Kategoriene er litt vage synes jeg. De fleste innleggene mine passer ikke inn i noen av kategoriene, så akkurat det er litt vanskelig. Dette innlegget her passer jo fint under trening eller noe sånt 🙂 Og de bulkene, vet du, skal vi nå bry oss om dem sånn egentlig?
      Fine du, ha en herlig dag ♥ Klem ♥

      1. Jeg har hatt samme kroppen både før og etter stoffskiftemedisiner jeg. Ingen forandring sånn. Men denne coronaen lager litt bulker altså 😀 Jeg synes jo ikke akkurat innlegget handler om trening heller. La til litt nederst fordi jeg tenkte å legge den i trening. Men resten er jo en litt småfleipete tone om krooper… Kanskje mote og skjønnhet. Jeg så for meg dette innlegget sammen med Isabel Rad sitt liksom…Om salg på Nelly og greier… 😀 God hel Eva <3 klemmer <3

    5. Det er klart man trenger sommerkroppen i år men hva det er kan man velge selv. Kjøpte nylig nytt balkongflagg som jeg hang ut i dag mens det snødde og tåka var på vei. Dagen har startet og mang en digital tale for dagen blir det uten tog. Men det blåser jeg i for jeg tenkte og kle på meg og ta en tur i skogen. Blir en kjapp tur til byen men bare hvis jeg gidder.
      Ha en fin dag.

      1. Jøss, har det snødd også?? Det regnet når vi gikk tur, men ingen snø heldigvis. Godt med tur likevel 🙂 Fint med balkongflagg da.

    6. Herlig å legge dette under mote da!!!! 🙂 Sommerkroppen har jeg ikke det store forholdet til, for jeg må holde den kroppen der den er hele året. Litt bulker her og der er det, men det er til å leve med så lenge man kommer seg ut og er i aktivitet. Nyt dagen og hils til Karidansen! Klemsiklem.)

      1. Ja, burde kanskje ligget under mote…Enda det ikke er et eneste plagg det er snakk om. Men mote kan jo være kroppen også. Eller skjønnhet eller fravær av den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg