Trening, kaffe og shopping

 

 

Her blir det ingen shopping og sjampanje i dag.
Nei… her er planen tidlig av gårde for å trene med Ingrid. Altså… tidlig for NOEN, og sent for folk som er oppe i 5-6-tida… 😀

Og siden vi er så tidlig av gårde for å trene, så må vi jo få litt belønning i etterkant. Alltid litt belønning etterpå. Sånn er det bare. Kafe-tur hører med om jeg går alene eller sammen med noen og trener. 

 

 

Og siden jeg trener så inni “hampen” mye, og Ingrid nettopp har kjøpt seg et “hav av nye treningsklær”, så fortjener jeg jammen meg å shoppe litt nye treningsklær jeg også!! Jeg har jo knapt noen “filler” å trene i 😀 Så da blir det rett videre etter kafe å kjøpe treningstøy også. Så altså: Trening, kaffe og shopping!!

Åååå som jeg gleder meg!! 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg