Trimåret har begynt…

 

2021…. Ja…det var det året jeg skulle begynne å trimme…. Skulle vel få til det. Trim høres litt greiere ut en trening. Skal få til litt trim… 

 

 

Men det nytter ikke å bare sitte å tenke på det. Så jeg tok på meg Marius-genseren som mamma strikket til meg da jeg var 14 år, for å liksom få opp motivasjonen. 
Verken kroppen eller utseende er HELT som da jeg var 14 år lenger. Men setter jeg i gang med litt trim, så kan jeg kanskje holde LITT lenger på å både føle meg og se ut som jeg er 54 år… i det minste ut dette året 😀

 

 

Dro på tur med Anna-Lena. Langs Akerselva. Det er en fin tur. Akkurat passe lang. 5 km. God trim. Og i strålende sol var det topp. 
En liten stopp på kafe, for å få litt energi til resten av turen…

 

 

Energi nok på han i båten. Men det var ikke mange meterne før han dro båten på land, uten at jeg helt vet grunnen.. Mulig han bare driver med litt lett “trim” han også, og ikke vil begynne for hardt….

 

 

Masse folk på brua som sto å så på han. Masse folk generelt ute i dag. 
En fin siste feriedag. En fin første trim-dag…

I morgen er det jobb igjen.  Det blir bra å komme i gang igjen. Snart er det sommer 😉

 

 

#tur #trim

 

10 kommentarer
    1. Litt trim må til for å få kroppen i gang ja. Så heldig du er som fortsatt passer genseren fra da du var fjorten!!!! Jeg hadde ikke fått min over hodet en gang. Ikke det at jeg er så diger i dag heller, men jeg var bitteliten den gangen. Ha en fin kveld. Klemsiklem:)

    2. Så fin genser! 😃 Tenker at du ikke har forandret deg så mye på 40 år, siden du får på deg den.💕 Bunaden jeg fikk da jeg var 15 er altfor liten, men nå har jeg også begynt å trimme.😊 Her er det flott sparkføre, så her blir det ca 5 km med det + gåing. Tar meg også noen gåturer andre steder for å variere. Akerselva er nydelig å gå langs da, og 5 km er bra trim.👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg