Tro det eller ei…

…men jeg har faktisk vært på jobb i dag. 
Jeg begynner ikke ferien SKIKKELIG før på mandag. Så altså EN dag igjen. 

I dag har jeg surret rundt på jobben, savnet alle som har tatt ferie, og prøvd å gjøre noe fornuftig. Og litt fornuftig har jeg faktisk gjort. Og litt skal jeg gjøre i morgen også. 

 

 

I lunsjpausen fikk jeg tid til å lage en liten videosnutt igjen, med bittelitt informasjon på tegnspråk. Og det er ikke mange som har sett videoen, og INGEN som har gjettet. Så jeg velger å dro at det er lite futt på bloggene i dag, for de andre jeg har lagt ut har blitt sett mange flere ganger de. MEN..jeg må jo fortelle deg HVA jeg sa: 

 

 

 

 

 

På tegnspråk: 

” Hei. Nå- hva? Jo-Nå- jobbe- jeg. I- dag -jobbe. I- morgen- jobbe. Så- fri. Sommerferie- jeg.!  Supert”

På norsk: 

“Hei. Og hva holder jeg på med nå da? Jo, jeg er på jobb nå. Jeg skal jobbe i dag,og i morgen. Så har jeg sommerferie. Supert!”

 

 

#tegnspråk #video

19 kommentarer
    1. Beundrer deg som snakker med hendene! Smugtitter når jeg av og til har fått øye på noen som prater sammen, og bare fordi det ser så utrolig ut å kommunisere slik…

    2. Ja det er nok ganske stille rundt om..jeg har ikke klart å titte innom dere faste nå i ferien….Det går bare ikke….Så blir det sånn…Skal prøve å komme meg ajour nå….Morsomt med sånne videoer da..men jeg hadde aldri i livet klart å gjette….hihihi…

      1. Det kommer nok til å bli flere videoer av forskjellige slag 🙂 Gøy å prøve litt forskjellig 🙂 Håper å spre litt tegnspråk-glede rundt omkring, kanskje noen lærer seg litt 🙂

    3. Jeg så på tegnspråk-innlegget ditt flere ganger, og skjønte det meste, men ordene jobbe og fri skjønte jeg ikke. Artig med sånne tester.

    4. Og jeg trodde du hadde kommet i ferie alt 😀 Da har du å se frem til over helgen da 😀 Ønsker deg gode dager, frodith! Jeg har hatt mye på tapet siste tiden og rekker bare ikke så mye med blogg – men sånn er det nok av og til 🙂 Får liksom bare lagt ut innlegg og ikke fulgt med så mye på hva andre styrer med – så blei jeg jo syk opp i det hele med besøk og greier……………….. INFLUENSA A visst nok……………… men i bedring 🙂 klem

      1. Jeg ser at når jeg er på ferie, så blir det KUN legge ut innlegg, og LITT lese andres. Men kommentere eller svare på kommentere kan jeg glemme.. Må kose meg på tur med andre folk. Men rekker LITT lesing da 🙂

    5. Gratulerer så mye med nyansettelsen!
      – Og starten din er jo rett & slett episk! Rett ut i sommerferie etter 3-4 arbeidsdager er rett & slett hva jeg vil kalle ideelt 🙂

      1. Ikke nyansatt, jobbet der i tusen år 😀 Det var mer det at jeg hadde tre dager avspasering, og så tilbake to dager, og SÅ skal jeg i ferie. Gammel jobb dette 🙂

    6. ojjjjjjjjjjjjjjj,,, da så jeg at det var innlegget med svaret… Men jeg så ikke svaret før etter jeg har skrevet 😛 sorry.. leer.. sånn er det når man er på hælene med å kommentere 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg