Tro det eller ei!

 

I dag da vi var ferdig med turen til Bitihorn, dro vi innom Bygdin for å gå på do, og kjøpe en Solo. 
Og du vil kanskje ikke tro det….men da jeg sto nede i det iskalde vannet, og avkjølte føttene og lesket meg med en Solo… så kom en ung mann ned til vannet og tilbød meg jobb!!

Han mente at bildene ved vannet der ville være YPPERLIG til en reklame for Solo. Og han jobbet TRO DET ELLER EI hos Ringnes, som jo er de som “eier” Solo!

Så jeg er altså blitt den nye “Solo-jenta”, og skal reklamere for Solo, med disse bildene..

 

 

Ja…nå er spørsmålet: Tror du jeg juger? Eller tror du det er sant?
Av og til  juger jeg så det renner av meg, men av og til er jeg ærligheten selv. 

Hva tror du?

 

 

 

9 kommentarer
    1. Det burde jo vært sant. Forøvrig så tror jeg på deg uansett om det er sant eller ikke, for du har en sosial og engasjerende mening bak det. 🤗 Lest meg gjennom alle innlegg, med og uten henda i været, og opp og ned Bitihorn. Herlig. 🤗

    2. Tja, høres litt rart ut men slike reklamefolk spretter opp overalt. Men det er hvertfall en fin bakgrunn. Men jeg tror egentlig ikke så mye på det. Men det er mange fine bilder du legger ut nå om dagen. Kos deg godt. Her blir det frokost snart.
      Ha en fin dag.

    3. Så klart dette er sant 🤪😊 Du er perfekt til jobben og bildene burde du få betalt for 👍

    4. Det hadde i alle fall vært veldig moro om det var sant….Og…er det løgn, så er det “godt jugi”.😉 Flotte bilder, og god reklame for Solo…💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg