“Tro det eller ei!” – avsløringen

 

Ja…nå kommer den store avsløringen… *trommevirvler*

Jeg var innom her i går kveld og prøvde å påstå at jeg hadde vært med i en Outfit-konkurranse for ca 5-6 år siden. Og ikke bare vært med, men jeg påsto jeg hadde VUNNET også.

 

Jeg har jo en kategori som heter “Tro det eller ei” (bare se i menyen, mange morsomme sannheter og løgner der). Så de som har lest der vet at jeg KAN ha gjort de rareste ting…Eller IKKE..

Så var dette sant da??
KUNNE det virkelig være sant, at en dame på over 45 hadde vunnet en Outfitkonkurranse? Eller var det sånn at jeg IGJEN løy så de rant av meg??

 

 

 

Joda!! Jeg vant jeg!!

Men jeg sa ikke det var på en konkurranse i Milano eller Paris…gjorde jeg?
Det var en enkel liten outfit-konkurranse på en blogg. Det var en ung jente på 21 som hadde bloggen. Karina Larsen. Det var kanskje 8-9 bloggere i 20 -åra som deltok med bilder i forskjellige klær, og så MEG…

Jeg var jo så klart litt frampå i “min” bloggblokk for å få folk til å stemme på meg….Men det må da være lov??

Eneste grunnen til at jeg var med i konkurransen den gangen (modell-genet hadde ikke våknet skikkelig ennå da..he-he.. )…var at jeg hadde en hjemmelaget og egenheklet tunika. Som du ser på bildene. Og det synes jeg var litt kult.

Og jeg vant jo, så tydelig noen flere som synes det var litt fint 🙂

Så ..jo denne gangen snakket jeg sant!

Moro at så mange var innom og gjettet på innlegget mitt HER

 

 

 

 

 

 

 

#trodetellerei #outfit #konkurranse #fakta #løgn

10 kommentarer

Siste innlegg