Trøste-shopping

 

Noen ganger trenger man litt trøst.. Det kan være noen som gir deg en klem. Eller du kan ordne trøsten selv med sjokolade eller litt shopping. Nå høres dette kanskje ut som en unnskyldning for å spise sjokolade og å shoppe. Og LITT unnskyldning er det muligens. Men det er IKKE jug at jeg trengte litt trøst i alle fall.

En av de beste kollegene jeg har hatt på jobb sluttet i dag. Hun er en enormt flott kollega, og et kjempefint MENNESKE. Tror det er derfor hun er så god i jobben sin. Utdanning og litt erfaring er også viktig, men hvem du er som menneske har enormt mye å si når du jobber med barn. Så jeg VET det vil bli et stort savn.

Så da vi var ferdig på jobb, lusket jeg slukøret innom noen butikker på vei hjem. Sjokolade var HELT lov.. Og så kom det jammen en bukse i posen min også, etter en tur innom UFF da jeg var nesten hjemme.

Stripete bukser med litt sleng. 250 kr.

 

Med jeansvest til….

 

 

Litt gladere ble jeg i alle fall 🙂

 

Og her med “brynja” mi til..

 

Jepp, trøste-shopping…

 

Og her kan du se den nye jakken min

2 kommentarer
    1. Skikkelig trasig når gode kollegaer forsvinner <3 og både trøste-sjokolade-spising og trøste-shopping er heeeelt innafor i sånne situasjoner! Stilig bukse <3 klem

    2. Åh, det er ikke noe greit når gode kollegaer slutter! ❤️ Når man har jobber med mennesker så har måten å være på veldig mye å si, og mer enn god utdannelse. Fin bukse 👍 og gjør godt for humøret med litt shopping. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg