Tull og fjas i arbeidstiden

Som et led i sosiale tiltak i Corona-tiden har vi ukentlige treff med forskjellige medarbeidere på jobben. For å holde kontakt, for å bli kjent med nye, for ikke å lukke seg HELT inne i sin egen boble.

I går var det mitt møte med “sjefen”. Hun er lite “bossy”, men veldig busy og kanskje verdens mest positive og engasjerte leder. Hun oppmuntrer alle og løfter frem det som er styrkene hos hver og en. Super egenskap hos en leder spør du meg!

Så i går ville jeg gjør det JEG er best på og som hun oppmuntrer til til DE grader, da vi skulle treffes “sosialt” og digitalt: Bruke kreativiteten min: Jeg inviterte på “Cafe Canvas”. Canvas er en av de nye plattformene jeg har måttet lære meg.

 

 

For å overraske henne LITT “kledde jeg meg ut”, som cafe-ansatt. Og hadde med kaffe og te ved “disken”. 😀 Og så satt jeg der forventningsfull og gledet meg til hun skulle dukke opp

 

 

Og plutselig dukket hun opp,  og gliste da hun skjønte hva jeg holdt på med.  Vi hadde en lang og hyggelig prat der inne. Vi har lett for å prate oss bort, både om jobb og annet og plutselig er det gått en time… Det betyr vel at man har det bra på jobb, og har et godt forhold til “sjefen” sin. Hun er har fått meg til å blomstre i corona-perioden i alle fall, så jeg ville ikke byttet henne bort som kollega og leder uansett “innbytter” 🙂 

 

#jobb #sosialt #arbeidsforhold

7 kommentarer
      1. Ja, det er skikkelig deilig å ha en sånn leder. Hun er ganske ny, men gjør en strålende jobb. Løfter en hel avdeling med sin væremåte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg