Tusen takk!

 

 

Vil bare si tusen takk til alle så langt, som har stilt opp i catwalk-utfordringen min. At det ble med så mange som 18 stykker, som har deltatt på en eller flere dager av denne utfordringen var skikkelig gøy!

Så mange forskjellige måter å løse dette på! Så mange kreative folk rundt om kring! Herlig!

Jeg ser mange har kost seg, og hatt det MORO når de har holdt på. Ikke noe er bedre! 

Det BLIR catwalk i  “Galleri Frodith”, med alle samlet, dag for dag. Men først må alle få blitt ferdige,og jeg må stjæle bilder… Og SÅ må jeg vaske og ordne litt i galleriet først. DET kan ta LITT tid, så ha tålmodighet med meg. PLEASE! Jeg er så sliten i armene etter fjellturen at jeg knapt kan trykke ned tastene på laptopen… Blir nok noen dager til det braker løs her…. Jeg skal gi beskjed! 

 

Så enn så lenge: Tusen takk til alle som HAR vært med, eller fremdeles holder på med de siste fargene! Moro å arrangere når så mange blir med 🙂 

 

#takk #utfordring

8 kommentarer

Siste innlegg